Oppdatering om "utålmodige kunder"

Det er flere av dere som har lurt på hva jeg gjorde med saken jeg nevnte noen innlegg nedenfor, der en kunde fra jobben min sendte meg en mindre behagelig melding midt på natten forrige helg.

Jeg sa ifra til sjefen min med det samme hun kom på jobb på mandag, og viste henne meldingen. Hun tok det videre med sin sjef, som tok det opp med ledelsen. Omtrent alle ledd i firmaet har vært involvert for å hjelpe meg. Kunden er blitt kontaktet og har fått beskjed om at det ikke er akseptabelt å kontakte de ansatte på den måten, og han har bedt om unnskyldning (ikke til meg, men til den som kontaktet ham). Jeg har fått støttende mailer og gode råd fra både den ene og den andre, og dersom jeg føler at jeg vil / må bytte nummer vil firmaet stå for kostnadene, tilogmed.

I det hele tatt føler jeg meg svært godt ivaretatt, og er veldig glad for at jeg jobber der jeg gjør :)

 

 

Stikkord:

3 kommentarer

myruin

25.08.2011 kl.22:04

Sånn skal det være!!

Godt å bli tatt på allvor, og at ting ordner seg!

johanne

26.08.2011 kl.10:04

Så fint at de tar vare på deg på jobben din . Det er best å ta tak i sånt og bli ferdig med det med en gang og ikke gå og gremmes alene med det. " Det du gir oppmerksomhet vokser " vet du , så sop de ekle tinga fort vekk ( men IKKE under teppet så klart ) . De fine tinga , derimot , kan en gjerne henge seg opp i leeenge . ( Jul feks) . Derfor varer sommeren min fra mai til oktober , uansett !!

hk

26.08.2011 kl.21:33

Johanne, å feie ting under teppet er jeg god på! Og i den lille leiligheten hvor jeg bor har jeg mange tepper! Jeg føler forresten at å feie under teppet kan kobles til innlegget om å være smart ... eller om å ikke være smart. Så da har tante Jul gjort det smarte, mens jeg hadde feid under teppet.

Forresten, en helt annen ting, hvorfor har ikke Johanne blogg?

Skriv en ny kommentar

Tante Jul

Tante Jul

39, Sarpsborg

Jeg er helt normal! Og jeg tror det finnes litt jul i det meste. vejrup@gmail.com

Matbloggtoppen

Kategorier

Arkiv

hits